همه چیز از بهمن 95 شروع شد.

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

تبلیغات چیست؟

تعریف تبلیغات چیست ؟


 تبلیغات یا  Advertising شکل غیر شخصی ترفیع است که از طریق رسانه های منتخب به مجرای فروش فرستاده می شود و تحت هر شرایطی لازم است که بازاریاب برای نمایش آن در زمان و مکان مناسب ( رسانه و کانال های منتخب ) پول پرداخت کند.
تبلیغات از مدت­ ها قبل به عنوان روشی برای ترفیع جمعی مورد استفاده قرار می گرفته که در آن می توان یک پیام را به تعداد زیادی از مخاطبان رساند. اما این رویکرد ترفیع جمعی باعث بروز مشکل شد، چرا که افراد زیادی در معرض پیام تبلیغات قرار می گرفتند که حتی در گروه مخاطبان هدف هم قرار نداشتند، و بنابراین ممکن است استفاده ی ناکارآمدی از بودجه ترفیع شود. البته این مشکل از طریق تکنولوژی­ های جدید تبلیغات بازاریابی اینترنتی در حال تغییر است و رسانه های جدید پیشنهادات متفاوتی در مورد تبلیغ برای مخاطبان هدف دارند.

تبلیغات همچنین در بازه ­ی زمانی در گذشته به عنوان شکل یک طرفه ارتباطات بازاریابی در نظر گرفته می شد، که دریافت کننده پیام در موقعیتی نبود که فوراً نسبت به پیام واکنش نشان دهد. این مورد نیز در حال تغییر است. برای مثال، در چند سال آینده تکنولوژی تا حدی پیشرفت می کند که مخاطبان را قادر می سازد با زدن یک دکمه اطلاعات بیشتری در مورد محصول یا برنامه مورد علاقه­ شان به دست آورند. در حقیقت، انتظار میرود در 10 – 20 سال آینده بازاریابی از حالت ارتباط یک طرفه خارج شده و به مدلی تبدیل شود که تعاملات در آن به شدت بالا است.

ویژگی دیگری که امکان دارد در طول تکامل تبلیغات، تغییر کند، این منظر از تبلیغات است که نمیتواند بلافاصله برای کالاهایی که تبلیغ می کند، تقاضا ایجاد کند. در واقع، مشتری نمیتوانند به محض دیدن تبلیغی، آن محصول را خریداری کنند. اما هرچه رسانه ها بیشتر به مخاطبان اجازه تعامل با پیامی که به مخاطبان فرستاده میشود را بدهند، توانایی تبلیغات برای تحریک تقاضا، بهبود خواهد یافت.


اهمیت تبلیغات چیست ؟

صرف هزینه برای تبلیغات در حجم بالا صورت می گیرد. طی تحقیقات صورت گرفته برآورد شده که در دنیا بالای 400 میلیارد دلار برای تبلیغات خود خرج می کنند. این سطح از هزینه ای که صرف تبلیغات می شود می تواند از هزاران شرکت و میلیون­ ها شغل پشتیبانی کند.در حقیقت، در بسیاری از کشورها رسانه­ هایی مانند تلویزیون، رادیو و روزنامه بدون درآمدی که از تبلیغات به دست می آورند، نمیتوانند در کسب وکار باقی بمانند.

در حالی که تبلیغات در سرتاسر جهان از شرکت کنندگان مهم رشد اقتصادی محسوب می شود، سازمان­ های بازایابی شخصی نقش متفاوتی از تبلیغات بازی می کنند. برای بعضی از سازمان ­ها امکان دارد تبلیغات در ابعاد کمی انجام شود و به جای آن بودجه ترفیع بر روی موارد دیگری از ارتقا مانند فروش شخصی توسط تیم فروش، هزینه شود. برای برخی از شرکت ­های کوچکتر تبلیغات ممکن است شامل تبلیغات گاه به گاه و در مقیاس بسیار کوچک، مانند تبلیغ در قسمت های کوچکی از بخش ­های طبقه بندی شده در روزنامه ­های محلی باشد.

اما بیشتر سازمان ­های کوچک و بزرگی که بر بازاریابی برای ایجاد هیجان در مشتری تکیه می کنند، درگیر استفاده مداوم از تبلیغات برای تحقق اهداف خود می باشند. این مورد شامل توسعه مداوم کمپین­ های تبلیغاتی می شود که شامل مجموعه ­ای از تصمیمات برای برنامه ریزی، ایجاد، رساندن پیام به مخاطبان و ارزیابی عملکرد تبلیغات است.

انواع تبلیغات

اگر از مردم بپرسید منظور از ” انواع تبلیغات چیست ” ، آنها معمولاً کانال های دریافت تبلیغات را به این عنوان یاد می کنند، مانند رادیو، تلویزیون و… . اما در بازاریابی منظور از انواع تبلیغات ابتدا به پیامی که از این طریق فرستاده می شود، برمی گردد. وبر این اساس تبلیغات به 4 طبقه بندی زیر تقسیم میشود :

تبلیغات مبتنی بر محصول

تمرکز بیشتر تبلیغات مستقیما بر ارتقا یک محصول، خدمت یا ایده مشخص است که به شکل مجموعه ­ای به عنوان محصول سازمان برچسب می خورند. در بسیاری از موارد هدف تبلیغات مبتنی بر محصول ارتقا یک محصول به خصوص برای مخاطبان هدف است. بازاریابان میتوانند از راه های گوناگون به این هدف دست یابند از رویکرد های ساده مانند دادن اطلاعات اولیه در مورد محصول گرفته تا تجدید نظری آشکار در آن و تلاش برای متقاعد کردن مشتریان به خرید محصول که ممکن است شامل مقایسه محصول یک شرکت در مقابل رقبای آن باشد.

تبلیغات تصویری

تبلیغات تصویری در درجه اول برای افزایش اهمیت درک سازمان ­ها از بازار هدف به اجرا درآمد. تبلیغات تصویری بر محصول خاصی به اندازه­ ی آنچه سازمان برای ارائه دارد، متمرکز نمی شود. در این نوع از تبلیغات، اگر محصول مورد ذکر قرار گیرد همراه با این محتوا است که “ما چه کاری انجام می دهیم” نه اینکه تبلیغی باشد که منافع این محصول را بیان کند. از این تبلیغات معمولاً در شرایطی استفاده می شود که سازمان نیاز دارد به مخاطبان هدف در مورد مسأله ­ای آموزش دهد. به عنوان مثال از این تبلیغات در شرایطی استفاده می شود که دو شرکت با هم ادغام شده باشند و شرکت شکل گرفته جدید تحت نام تازه­ای شروع به فعالیت کند و لازم باشد مخاطبان را از این امر آگاه کنند و یا اگر شرکتی بازخوردهای منفی از عموم دریافت کند شرکت از این طریق سعی می کند جو شکل گرفته را به وسیله اطلاع رسانی درست به مخاطبان، آرام کند.

تبلیغات دفاعی

سازمان ها همچنین از مدیریت تبلیغات برای فرستادن پیام تعیین شده جهت نفوذ و تأثیر گذاری در بازار هدف استفاده می کنند. در بیشتر موارد در گیر شدن در تبلیغات تدافعی برای سازمان ها از منافع اساسی مطلوبی برخوردار است. به عنوان مثال، ممکن است شرکت­ ها از مسائل عمومی ای جانب داری کنند که، گمان می کنند آن مسئله برروی بازار هدف تأثیر منفی می گذارد و با تبلیغات هدف دار می توانند موقعیت خود را در مقابل این مسأله عنوان کنند. ( مانند مسائل مطرح در مورد تخریب و آلودگی محیط زیست ).

مدیریت تبلیغات در خدمات عمومی

در برخی از کشورها سازمان­ های غیر انتفاعی مجاز به اجرای تبلیغات از طریق رسانه ­های خاص رایگان هستند، اگر پیام شامل نگرانی­ های مربوط به یک مشکل رایج باشد و در جهت خوبی جامعه عنوان شود. برای مثال، تبلیغات که مشکلات اجتماعی را هدف می گیرند مانند استفاده از سیگار یا مواد مخدر، که ممکن است از تلویزیون، رادیو و سایر رسانه ­ها پخش شود، بدون آنکه سازمان برای آنها هزینه ای پرداخت کند.

منبع: بیلاود
۲۵ خرداد ۹۷ ، ۱۶:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
يكشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۱۶ ب.ظ
راهکارهای دریافت ترافیک رایگان

راهکارهای دریافت ترافیک رایگان


گرفتن ترافیک یک کار مداوم است و شما باید دائما این کار را انجام دهید ، اگر می خواهید ترافیک رایگان بگیرید و آن را نگه دارید.

در اینجا برخی از بهترین راه ها هستند.

وقتی برای اولین بار وارد دنیای بازاریابی اینترنتی شدم ، فکر کردم می‌توانم وب‌سایت تازه تأسیسم را به تعدادکمی موتور جستجو معرفی کرده ، سپس منتظر هجوم مراجعین بمانم. منتظر معجزه‌ای بودم تا افراد را وادار کند به وب‌سایت من مراجعه کرده ، کالا بخرند و دوباره باز گردند.

اما ، زهی خیال باطل! … تازه فهمیدم این کار به زمان بیشتری نیاز دارد.

از آن زمان به بعد به کارآیی عجیب وغریب و خارق العاده بازاریابی اینترنتی پی برده‌ام.

گرفتن ترافیک یکی از وظایف مهم برای هر استاد وب است.

علاوه بر این ، شما نمی توانید یک بار ترافیک رایگان دریافت کنید و فقط مزایا را به دست آورید.

۱۰ راهکار دریافت ترافیک رایگان

 بهینه سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجو

موتورهای جستجو همیشه یک راه اصلی برای دریافت ترافیک رایگان بوده است.

به همین دلیل است که شما باید مشق شب خود را انجام دهید و سایت خود را بهینه کنید تا بتوانید کلمات کلیدی را که هدف قرار می دهید رتبه خوبی داشته باشید.

سئو هنوز هم قدرتمند ترین راه برای دریافت ترافیک به صورت رایگان است و شما واقعا نیاز به سرمایه گذاری در زمان و تلاش در بهینه سازی سایت خود دارید.

سئو بسیار دشوار نیست و اگر بخواهید به طور خلاصه آشنا شوید ، سئو  ما را بررسی کنید . اگر برای آن خیلی مشغول هستید ، می توانید با مقاله ۱۵ دقیقه جستجوگر شروع کنید.

10 Ways to Get Free Traffic

محتوای سایت خود را به طور مرتب بروز کنید

اگر شما برخی از اسرار تکان دهنده را نشان دادید ، ممکن است کمی نا امید شوید.

یکی از اولین گام در گرفتن ترافیک به صورت رایگان ، بی اهمیت و حیاتی است – محتوای عالی دریافت کنید و آن را به طور مرتب به روز کنید.

از لحاظ SEO ، محتوا پادشاه است.

اگر محتوای شما خوب و به طور مرتب به روز شود ، نه تنها مخاطب وفادار را به بازدید کننده تکرار می کنید ، که اغلب می آید تا ببینید چه چیزی جدید است.

اما موتورهای جستجو نیز سایت شما را دوست دارند!

 از سایت های نشانه اجتماعی استفاده کنید.

سایت های نشانه اجتماعی ( به ویژه محبوب ترین در میان آنها ) یکی دیگر از راه های قدرتمند برای دریافت ترافیک رایگان هستند.

اگر می خواهید بدانید چگونه این کار را انجام دهید ، بررسی نحوه دریافت ترافیک از سایت های نشانه گذاری اجتماعی را بررسی کنید ، جایی که ما توضیح دادیم که چه کاری باید انجام دهیم اگر می خواهید ترافیک رایگان را از سایت هایی مانند Digg ، Delicious و غیره دریافت کنید.

از حساب توییتر و فیس بوک خود استفاده کنید.

شبکه های اجتماعی نیز راهی برای دریافت ترافیک رایگان هستند.

اگر شما در شبکه ها مانند توییتر یا فیس بوک محبوبیت داشته باشید ، ترافیک از آنجا می تواند به راحتی از گوگل و سایر موتورهای جستجو جلوگیری کند.

درست است که ساختن یک شبکه بزرگ پیروان هدفمند در توییتر و طرفداران فیس بوک زمان و تلاش زیادی را صرف می کند ، اما به طور کلی نتیجه آن ارزش است.

دریافت لینک با سایت های دیگر در تو رفتگی در دیوار شما

راه دیگری برای دریافت ترافیک رایگان از سایت های دیگر در طاقچه شماست.

پیوند با سایتی دیگر در طاقچه شما همچنین برای جستجوگرها مفید است ، به ویژه اگر شما موفق به دریافت لینک بدون ویژگی معروف nofollow شوید.

اما حتی اگر لینک ها بدون هیچ دلیل ( به عنوان مثال برای SEO ها بی فایده باشند ) ، هنوز هم به ترافیک سایت شما کمک می کنند.

اگر شما موفق به لینک خود را در مکان قابل مشاهده در سایت با حجم زیادی از ترافیک قرار دهید ، می توانید هزاران بار از این لینک به تنهایی دریافت کنید.

اگر شما نیاز به یک لیست از سایت های درون تو رفتگی در دیوار خود را که در آن شما می توانید از لینک ها ، از ابزار سازنده Backlink را بررسی کنید .

با این حال ، اگر تبادل لینک کنید، مراقب باشید ، زیرا اتصال به همسایگان بد می تواند به شما آسیب بزند.

از هر فرصتی برای تبلیغ سایت خود به صورت رایگان استفاده کنید.

ارتقاء آزاد همیشه خوش آمدید، پس نادیده نگیرید.

راه های بسیاری برای ارتقاء سایت شما به صورت رایگان وجود دارد و برخی از محبوب ترین آنها عبارتند از تبلیغات طبقه بندی شده رایگان، ارسال به دایرکتوری ، گنجاندن در لیست های مختلف و غیره.

درست است که همه راه های رایگان برای تبلیغ سایت خود کار خوبی نیست ، اما اگر شما مکان های مناسب برای ارتقاء سایت خود را به صورت رایگان انتخاب کنید ، این همچنین می تواند باعث افزایش تعداد ترافیک شود.

10 Ways to Get Free Traffic

 ایجاد یک محصول یا خدمات رایگان

محتوا بیشترین میزان ترافیک را در هنگام ارائه چیزی مفید ارائه می دهد.

انواع مختلفی از محتوای مفید که می توانید ایجاد کنید وجود دارد و آنها تا حد زیادی به توطئه سایت شما بستگی دارد.

شما می توانید مقالات با تن توصیه و یا راهنمایی کوتاه ، اما یکی از قوی ترین راه برای گرفتن ترافیک است برای ایجاد یک محصول یا خدمات رایگان.

هنگامی که این محصول یا خدمات محبوب می شود و مردم شروع به بازدید از سایت شما می کنند ، شانس این است که آنها را از بخش های دیگر سایت نیز بازدید کنند.

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]ایران تبلیغ با کادری مجرب آماده مشاوره رایگان به شما عزیزان در زمینه سئو سازی سایت ، آموزش سئو استاندارد ، مشاوره رایگان سئو و … میباشد [/box]

 از محتوای ویروسی استفاده کنید

محصولات و خدمات رایگان برای دریافت ترافیک رایگان به سایت شما هستند و یکی از بهترین گونه ها در این زمینه محتوای ویروسی است.

محتوای ویروسی به این صورت نامیده می شود زیرا آن مانند یک ویروس توزیع می شود – یعنی زمانی که کاربران مانند محتوای شما هستند ، آنها آن را به دوستان خود ارسال می کنند ، آن را در سایت های مختلف ارسال می کنند و به صورت رایگان از طریق روش های مختلف تبلیغ می کنند.

محتوای ویروسی به تنهایی توزیع می شود و تنها وظیفه شما این است که آن را ایجاد کنید و آن را به چند سایت محبوب ارسال کنید.

پس از آن کاربران آن را انتخاب کرده و آن را برای شما توزیع می کنند.

محتوای ویروسی می تواند یک ویدیو داغ یا یک نمایش باشد ، اما می تواند یک مقاله قدیمی یا یک تصویر خوب باشد.

 استفاده از ارتقاء آنلاین

ارتقاء آفلاین اغلب فراموش شده است ، اما همچنین راهی برای دریافت ترافیک به صورت رایگان است.

بله ، رایانه ها در همه جا هستند و بسیاری از مردم وقت بیشتری را صرف آنلاین از اینترنت می کنند ، اما هنوز هم زندگی در وب کامل نیست.

ارتقاء آفلاین نیز بسیار قدرتمند است و اگر شما می دانید که چگونه از آن استفاده کنید ، این می تواند بازدیدکنندگان بسیاری را نیز به همراه داشته باشد.

برخی از راه های سنتی آفلاین برای تبلیغ سایت شما عبارتند از چاپ URL خود را در کارت های کسب و کار شرکت شما و سوغاتی و یا چسباندن آن را در وسایل نقلیه شرکت شما. شما همچنین می توانید تی شرت و دیگر کالاهای خود را با لوگوی خود شروع کنید و بدین ترتیب نام تجاری خود را محبوب تر کنید.

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]برای پیشرفت در کسب و کار خود از متخصصین و مشاورین ایران تبلیغ کمک بخواهید[/box]

 URL خود را در امضای خود قرار دهید

URL ها در امضاهای انجمن نیز راهی برای دریافت ترافیک به صورت رایگان هستند.

انجمن ها وجود دارد که میلیون ها بازدید کننده در روز دریافت می کنند و اگر شما یک کاربر محبوب در چنین انجمن هستید ، می توانید از این برای دریافت ترافیک به سایت خود استفاده کنید.

هنگامی که شما در انجمن ها و افرادی مانند پست های خود پست می کنید ، تمایل دارند روی امضای خود به سایت خود بر روی لینک سایت کلیک کنند تا اطلاعات بیشتری در مورد شما کسب کنند.

در موارد نادر ، شما ممکن است قادر به ارسال لینک عمیق ( به عنوان مثال یک لینک به یک صفحه داخلی سایت ) به جای یک لینک به صفحه اصلی خود را و همچنین این راه را برای تمرکز توجه به یک صفحه خاص است.

متاسفانه ، لینک های عمیق به ندرت مجاز می باشند.

منبع:https://irantableegh.org/10-ways-to-get-free-traffic/


۲۰ خرداد ۹۷ ، ۲۰:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰